NOVĚ EDIT: TEST PO 20MTH - ZÁVODNÍ ZÁTĚŽ !!!
Pokračujeme dále v úspěšném testování. Mousse používám jen v závodní zátěži, kde se nejvíce pozná životnost. Před každým závodem mousse zkontroluji, jestli je v dobrém stavu, jak je na tom tvrdost a namažu speciální vazelínou. Namažu i vnitřek gumy.
Nitro Mousse jsem otestoval v těchto závodech:
- CAMS Cross Country 120 minut (obuto do Mitas EF07 zelený pruh)
- ECUP Enduro Sprint Orlová (obuto do Mitas EF07 zelený pruh)
- ECUP Budišov nad Budišovkou 123 minut (obuto do Michelin Enduro)
- Beskid Hero 2018 Hard Enduro (obuto do Mitas EF07 dva zelené pruhy – prolog + první den)
- CAMS Enduro sprint Zlaté Hory (obuto do Michelin Enduro)
![]() | DRUHÝ TEST PO 20MTHZhruba v půlce závodní sezóny musím konstatovat, že mousse je stále v perfektním stavu, příjemně změknul, hlavně po zahřátí, dobře se nasazuje do gumy a vytlačí rovnoměrně patky gumy po celém obvodě. Myslím, že i trochu změnil svoje rozměry a trochu povolil do stran, takže v gumě
|
1. ZLEVA - Venkovní šev je stále bez trhliny nebo vady, výborný stav.
2. ZLEVA - Vnitřní šev stále bez poškození od niplů nebo ráfku nebo haltru.
3. ZLEVA - Musím konstatovat, že Nitro Mousse je aktuálně v lepším stavu (po zátěži) než mé předchozí zkušenosti s mousse od firem Dunlop nebo Mefo.
Musím konstatovat, že Nitro Mousse je aktuálně v lepším stavu (po zátěži) než mé předchozí zkušenosti s mousse od firem Dunlop nebo Mefo. | |
![]() | ![]() |
Uvidíme, jak bude vypadat mousse po dalším závodním použití, zatím hodnotím velice dobře a považuji Nitro Mousse jako skvělou volbu do různorodých cross country terénů. :) |
![]() | První test a 1.mthPřed každou montáží mousse, je důležité mousse pořádně namazat speciální vazelínou a i vymazat vnitřek gumy. Vazelína zde funguje jako lubrikant, který má zamezit vysokému tření mousse v gumě a tím opotřebení (zničení mousse). Dále vazelína slouží k lepšímu odvodu tepla, které vzniká v gumě a nepříznivě působí na směs. Je opravdu rozdíl mít v ruce mousse před jízdou a pak zkusit tvrdost v gumě třeba po závodě, kdy je guma rozehřátá. Montáž proběhla, jako u každého nového mousse, s větším počtem mont pák a samozřejmě přezouvacího kruhu, který práci usnadní. Mousse byl nasazen na první jízdu do gumy Mitas EF 07 140/80-18 jeden zelený pruh. | |
V krabici od mousse se ještě nachází nálepky a mazání, které pro první použití není rozhodně dostačující | ||
![]() | ![]() | |
Detailní pohled na mousse. | ||
![]() | ![]() |